Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Αντι μνημοσύνου...






Αντι μνημοσύνου...
Στον διοικητή μου τοτε Λοχαγό του Λοχου Διοικησεως του ΚΕΝ Πάφου   αποβιωσαντα χθες Συνταγματαρχη εν αποστρατεια  Γεώργιο Βέργα.
«Στρατηγε μου» οπως συνηθιζα να σε αποκαλω σαν πολιτης μετα την αποστρατευση μου..Εφυγες απο  αυτη την ζωή αφηνοντας πισω σου για μας που ειχαμε την τιμή να υπηρετησουμε υπο τις διαταγες σου παρα πολλες αναμνησεις..
Η προσωπικη μας φιλια αρχιζει απο παλιά οταν ημουν ποδοσφαιριστής και Αθλητής του ΕΥΑΓΟΡΑ Παφου  οπου ησουν τοτε  μελος του Δ.Σ. και αγωνιζομουν μεχρι την καταταξη μου στην ΕΦ. Θυμαμαι οταν  καταταγηκα σου ειπα οτι ηθελα να γινω μόνιμος (ακολουθωντας τα βηματα του πατερα μου που ηταν μονιμος αξιωματικός του Βρεττανικου Στρατου)   και με ειχες προτρεψει να δωσω εξετασεις για την Σχολη Ευελπιδων  κατι που εκανα αλλα δυστυχως κοπηκα(τους λογους εσυ και εγω τους γνωριζουμε) και μαλιστα ειχες εξοργισθει πολυ οταν εμαθες οτι με εκοψαν τηλεφωνησες  θυμαμαι  του τοτε  Αρχηγου του Αζινα ζητωντας τους λογους ..  Στην συνεχεια  προς το τελος της Στρατιωτικης μου θητειας   Λοχιας  οι δρομοι μας συναντιωνται ξανα  οταν μετατεθηκα απο την πρωτη γραμμη που υπηρετουσα  στο ΚΕΝ  Πάφου και  μου ανεθεσες  τα καθηκοντα του Επιλοχία του Λόχου διοικήσεως .
Η φιλία μας συνεχιστηκε και μετα τον Στρατό αφου  σαν δημοσιογράφος  πολλες φορες  ειχαμε συζητήσει στον ΑΕΡΑ και εκτός στο Ραδιο Πάφος και στο Παφος Τιβι   για πολλα θεματα στα οποια  ειχες προσωπική  ενεργο αναμειξη σαν αξιωματικος και αγωνιστης  , πχ. Μαχες του Κτημάτου το 63,  Αντισταση  στο Ιουλιανο Πραξικόπημα του 74, και μετα σαν Αξιωματικός της ΕΦ  η προσφορα σου στην αντιμετωπιση της Τουρκικής εισβολης μεσω των αναμνησεων σου.  Αυτο που δεν θα ξεχασω ειναι οτι παντα οταν βρισκομαστε σε μεγαλη η μικρή ομηγυρη  παντα  ελεγες « Αυτός ειναι ο Επιλοχας μου ο Τίλλευ» και οπως εγω σε προσφωνουσα παντα «Στρατηγε μου εσυ παντα μου ελεγες τι γινετε ρε Επιλοχα μου»..
Με αυτα τα λιγα θα ηθελα απο χιλιάδες μιλια μακρυα οπου βρισκομαι   στην  Φινλανδία «Στρατηγέ  Μου»   και φιλε μου Γεωργιε Βεργα  να  πω ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ η ΜΝΗΜΗ  και ναναι  ελαφρυ το χωμα που θα σε σκεπασει..
Ο Επιλόχας σου
Άθως Άρθουρ Τίλλευ.
Λάχτι Φινλανδίας

24.02.2105.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου