Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

KYΠΡΙΑΚΟ : Αλλαξε ο Μανωλιός βάζοντας τα ρουχα αλλοιώς - τού Άθου Τίλλευ



Πολλοί φίλοι διερωτούνται γιατί αυτή η αλλαγή ξαφνικά του Άθου στίς θέσεις του ειδικα σε εθνικά θέματα.. Φίλοι μου πάντα ημουν"Εθνικιστής με την Καλή Εννοια αλλα ποτέ Φασίστας και Ρατσιστής".. Σε πολλες παρεμβάσεις μου στο παρελθόν παρόλον οτι στο Κυπριακό ήμουν της σχολής οτι επιτέλους μετά απο τόσα χρόνια θα πρέπει να βρουμε μια λύση γιατί 41 χρόνια ειναι πολλα, ποτέ μου δεν αποδεχτηκα λύση και ότι ναναι.. Ειχα σαν πολλους άλλους εναποθέσει τις ελπίδες μου στον νέο Τ/Κ ηγέτη διότι εξόσον γνωριζα τα πραγματα θα ηταν διαφορετικά με αυτόν στο πηδάλιο της Τουρκοκυπριακής ηγεσίας. Γελάστηκα ... Τίποτα δεν άλλαξε όσους καφέδες , συναυλιες , θεατρικές παραστάσεις έχουν γίνει στο Κυπριακό τίποτα δεν άλλαξε..Απλά ς..αλλαξε ο Μανωλιός βάζοντας τα ρουχα αλλοιώ Να μην επαναλαμβάνω τις σημερινες θεσεις που εκφράζει Ακκιντζη όσον αφορα τους εποικους(ποιους εποίκους ειχε πει εγω δεν ξερω κανενα εποικο, το περιουσιακό δεν υπαρχει για αυτόν νόμιμος ιδιοκτήτης και παράνομος χρήστης και για πολλα που δεν εχουμε ακουσει η δει ακόμη) .

Ε Λοιπόν αυτός ειμαι ένας Ελληνας Κύπριος(αυτο δεν το αρνηθηκα ποτέ παρόλην την δευτερη μου καταγωγή απο πατερα) που εξακολουθω να θέλω λύση αλλα ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΟΧΙ ΔΙΑΛΥΣΗ.. Με την όποια λύση η επίσημη Κυπριακή Δημοκρατία η Κυπριακή Δημοκρατία μέλος της ΕΕ πρεπει να συνεχίσει την πορεία της ΟΧΙ επαναλαμβανω να διαλυθει.. Και φίλε Ερτοάν αν θέλεις να μπει η χώρα σου στην Ευρωπη πρέπει πρωτα να αναγνωρίσεις το κράτος μέλος του οποίου κατακρατας σχεδόν το μισό έδαφος και να αλλαξεις νοοτροπια στο τι ζητάς απο μας. Θελεις Ευρωπη? Ενηργησε με βάση το Ευρωπαικό κατεκτημένο.. Μεν μας ζητά τζαι ρέστα.. Τζαι για αυτους τους "δικους μας εθελοτυφλούντες προσκυνητες σου και σε σενα " ένα λέω.. Εν έτει 2015 η Τουρκία δεν μπορεί ξανα να χρησιμοποιήσει την βία των όπλων στην Κύπρο.. Δεν ειμαστε ουτε Συρία ουτε Κουρδιστάν (χωρίς αυτο να ακουγετε ρατσιστικό) ειμαστε μια χωρα πληρες μέρος της Ευρωπης.. Μιας οικογενειας της οποιας θέλεις η χώρα σου να γινει μέλος.. Προσωπικά λέω οτι αν ειναι να λυθει το Κυπριακό χάριν της Λυσης.. τοτε 'ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΥΤΟ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ" και το παρανομο καθεστως που αυτοονομαζετε ΤΔΒΚ να παραμεινει εσαεί παράνομο..

Άρθουρ (Άθως) Τίλλευ
Εκδότης  Tilleys News 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου